YOU ARE MY TV NO REMOTE CONTROL

YOU ARE MY TV NO REMOTE CONTROL

Thursday, October 13, 2011

3 bulan...........

........Lama sungguh saya menyepi. Sebenarnya skang busy menyesuaikan diri dengan new environment. Setiap hari berulang alik dari Shah Alam ke KLIA. Perjalanan takde masalah, smooth jer,yerla guna highway kan.Tapi yang tak laratnya...tol yang tiap hari pergi balik RM10..pewww...tu yang letih tu. Duit gaji banyak hbs dekat minyak & tol jew.Berkorbanla sekejap setahun ni.

Kerja?banyak sgt benda nak kena belajar.Airlines industry ni memang susah. Cam saya takde experience langsung kerja ngan airlines. Pastu under Engg&Maint Department plak tu. Banyak term2 baru yang kena tau. Luckily, my manager2 and bos orgnya baik sgt. Banyak membantu dan mengajar saya apa yg patut. Thank you bossess. Yang pasti tak sabar nak tunggu dah confirm kerja. Kalau nak ikutkan hujung tahun ni genapla 6 bulan bekerja. Hopefully everything will run smoothly. Doa2 la bos akan confirmkan saya, sebabnya bila dah confirm banyak benda nak buat. Memang tgh plan sesuatu ni. Semoga tahun depan menjadi kenyataan.Amiinnn...

Lagi satu, tak sabar nak tunggu setahun bekerja, sebabnya boleh dpt tiket free. So bleh jalan2...syoknya. Pastu bleh g honeymoon ker pakai free tickets tu...hihihi..Tapi nak bg mak bapak and keluarga dulu tiket tu. Orang yang paling banyak berjasa dlm hidup saya.Jadi utamakan keluarga kita walau setinggi mana atau sehebat mana pun kita,tanpa mereka kita takde di dunia ini.

Minggu ni balik Penang sebab kawan masa belajar dulu kawen. Pagi Sabtu shoot pergi SP, 2 kereta, then tido Penang. Ahad tengahari, ajak kawan2 lunch dekat umah saya di Seberang Jaya. Mak saya masak. Yum yum. Ni yang tak sabar sgt ni.

Malam ni tgk teater The Secret Life of Nora dengan Sygku..hihihi..Mesti bes & enjoy sebab ramai org cakap bes giler...Thanks to my friend Zizi yang bg ticket RM240 punya seats, tapi we all just bayar RM126 jer. Wah untung sgt. Tu yang best kalau kita ada ramai kawan. Kebetulan dia PA Tiara. TQ Zz..

Okla..nak sambung kerja. Bai

No comments:

Post a Comment