YOU ARE MY TV NO REMOTE CONTROL

YOU ARE MY TV NO REMOTE CONTROL

Monday, October 31, 2011

"Anniversary"

Saturday 29/10/2011

I wish dekat dia thru sms jer sebab dia tgh bersorak keriangan di atas kemenangan N9. Pas tonton perlawanan my pakcik kidir pergi lepak ngan kawan2 nogori dia di kedai mamak. Biasala dah menang kan so banyak postmorthem yang perlu di borakkan..hihihi. So layan mesej pun tak lama sebabnya bateri hp dia dah kong. Saya plak dlm kul 1.45am sampai umah,ngantuk,terus masuk tido. Dlm hati berbunga keriangan sebab sok jumpa

Sunday 30/10/2011

Today is our 2nd anniversary. Mood saya memang happy jer. So saya masak haritu. Dua lauk je pun. Ayam masak rendang pedas dengan keledek masak kicap. Jamu dekat budak2 umah & kawan2 dorg. Kesudahannya memang licinla. Rasa puas gak hati dpt mengisi perut budak2 umah yang sememangnya kebulur...hihihihi..Lepas makan, tido sebb malam nak keluar kan..(besh222) My pakcik kidir ambil kat rumah lepas kerja. Yer..dia keja Ahad tu, tu yg keluar malam. Kitaorg g Sunway Pyramid. Jalan2 & makan2. Lepak makan dekat Kenny Rogers sebab taktau nak makan mane dah. Ikutkan hati saya suka makan Ayam Penyet tapi dah kerap sgt dah so tukar menu plak.

Lepas puas makan, my pakcik kidir tanya...'syg nak apa?'...saya cakap..'nak u'...budget romantik la konon kan...sebenarnya dah malu ni tapi dlm otak dah ligat pikir nk beli pe...Pikir punya pikir..saya cakap nak baju. Nak Miss Selfridge sebab nmpak ada 50% sales. Boleh plak dia cakap pikir benda lain selain baju sebab katanya baju saya dah banyak..Waaa sedihla...So pikir plak benda len... siap tanya plak 'budget syg dlm berape?'...bgs kan saya????hahahha...dia pun jawab..'dlm RM000-RM000'(rahsia...)...ok kita tgk handbeg Charles & Keith la...setengah jam tgk, takde yg kenan.

Waktu tu dah 9.45pm..adoi..kena cepat ni sebab kang mall dah nak tutup...Jalan2...jumpala satu kedai ni...kedai apa ek???biarla saya & dia jer yg tau..hahahha...Memang dah lama teringin nak beli brg dari kedai tu cuma rasa tak sanggup nak spend duit jer...so ajak dia masuk...pilih2 mana yg kenan dihati saya & dia,test, rasa ok jer terus amik... 2 lagi..hahahha sebab sales kan..puas hati..

Anyway, thank you syg for the present....(*wink*wink*)....

No comments:

Post a Comment