YOU ARE MY TV NO REMOTE CONTROL

YOU ARE MY TV NO REMOTE CONTROL

Wednesday, August 8, 2012

PERSIAPAN & PERSEDIAAN

Wahh!!!!harini banyak tul post saya kat blog ni..okla tukan..bila bosan boleh baca sambil senyum-senyum..hehehhehe...entah kenapa rasanya saya hanya jadikan blog ni sekadar mengisi masa lapang dan paling penting bukan untuk tatapan umum...malu la org baca...tapi kalau ada yang tersinggah tu takpela..ok jerk..

First nak ceta pasal persiapan nak raya. Baju Raya??dah tempah 2 pasang. Kain satu beli dari sepupu dan satu lagi auntie Yuhanis bagi..so dah sep kan..Tailor tak perlu pening-pening nak cari area Selangor or KL sebab memang sah sahla mahal kan...Makanya tempah dengan tailor fav mak saya jerla.Gloria!!!!Nama kelas kau tapi tukang jahitnya cina...memang murahla tapi kalau nak berfesyen-fesyen ni memang kureng skitla...takpela..saya tak kesah sgt.Kuih Raya???Mak tolong jiran dia buat kuih raya so dapatla upah skit and kuih raya sekali. Rajin mak. Tau dia nak cari duit lebih untuk raya. Cian plak. Tapi dia cakap takpela dari takbuat pape kan.So kesudahannya dia tak bg saya beli kuih raya. Huuhuhuhu. Duit Raya??? Dah siap tukar dengan sepupu sebab dia keja bank. So senangla.

Sebenarnya saya takdela rasa excited sangat nak raya ni. Tapi lebih kepada perkara lain yang lebih besar majlisnya...Hheheheheh..yang tu...lain kali update.

No comments:

Post a Comment